søndag 5. juli 2009

Norges minst sjarmerende glamourmodell

Dette lille landet vårt kryr jo over av glamourmodeller. Den ene ligner ganske så mye på den andre. De fleste er lave av vekst, har unormalt store pupper og prøver så godt de kan å posere så sexy og innbydende som mulig.

Ida Gran er en av dem som kommer dårligst ut av det.

Joda, hun er blond og har store pupper, men det er også alt. Hun har ikke ett eneste sjarmerende trekk ved seg, og jeg har til dags dato til gode å se et bilde av henne der hun ikke legger hode til venstre for seg i en artig liten knekk. Hva med å varierer bitte litte granne?

- Jeg fikk litt angst, forteller Ida.

Hun trodde hun skulle promotere et klesmerke, men endte opp med å promotere sexleketøy for en nettbutikk, skriver God kveld Norge på sine nettsider.

De kan også fortelle at Ida har spilt inn en sexy video.

Interessant!

Uansett. Jeg skal la tvilen komme den tiltalte til gode. Jeg skal skrive et nytt innlegg om henne når, om eller hvis jeg ser et bra bilde av henne. Et bilde der hun ikke har det samme ansiktsuttrykket absolutt hele tiden, og et bilde der hun faktisk poserer med hele kroppen. Ikke bare puppene og venstreknekken i nakken hennes.

Besøk Idas blogg her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar