mandag 20. juli 2009

Hvem bryr seg?

Rebecca Loos har fått en sønn melder flere norske nettsteder i dag.

Rebecca hvem, spør du?

Ja, ikke sant? Hvem i alle dager går rundt og husker på Rebecca Loos?

Jeg skal oppsummere kort hva denne damen er husket for.

I 2004 påsto hun å ha hatt et forhold til David Beckham. I 2005 forstørret hun puppene. Og tidligere i år fortalte hun at hun er sammen med en eller annen norsk fyr.

Oi oi oi oi.

Og nå har hun fått en sønn. I Norge. Håper storavisene setter av spalteplass til denne gladnyheten i morgendagens aviser. Alt annet hadde jo vært forferdelig.

Blogglisten

2 kommentarer:

  1. I motsetning til andre så bryr jeg meg ikke nok til å skrive et blogginnlegg om saken. Jeg nøyer meg med å skrive en liten kommentar.. Oh snap..

    SvarSlett
  2. Men så kaller ikke du deg for Sladderkongen heller da! :) Men helt enig. Det er jo fullstendig uinteressant.

    SvarSlett