tirsdag 21. juli 2009

Er hun den norske Victoria Silvstedt?

Tove Lill Løyte er spådd å gjøre det stort som Playboy-modell i USA.

Blondinen som først dukket opp som aktiv politiker i Frp, befinner seg nå like ofte på Playboy Mansion som i politiske lokaler her til lands. Om ikke oftere.

Hun er blond og barmfager og er allerede blitt sammenlignet med svenske Victoria Silvstedt.

Selv holder jeg en knapp på vår svenske venn. Hun har x-faktoren jeg synes Tove Lill mangler. Foreløpig.

I tillegg fremstår vår norske versjon som en litt for typisk utgave av en blondine. Veldig blond. Veldig store pupper. Og veldig opptatt av at mennene rundt seg skal ha veldig store muskler.

Med andre ord - veldig morsomt. Besøk Tove Lill sin blogg her.

(Jeg har aldri snakket med Tove Lill, så uttaler meg basert på mine oppfatninger av henne gjennom media).

Hvem er din favoritt? Norske Tove Lill eller svenske Victoria?

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar