lørdag 25. juli 2009

Jeg skal på Madonna-konsert - skal du?

Tirsdag og torsdag holder Madonna sine første konserter i vårt langstrakte land.

Superstjernen solgte først ut konserten torsdag 30. juli.

Så fant arrangøren at de skulle sette opp en konsert til, og la den til tirsdag - altså to dager før den originale konserten.

Dette skapte selvsagt en blanding av frustrasjon og raseri. Alle som var treg med å få billetter til torsdagskonserten fikk en ny sjanse bare noen dager senere. Og ikke bare det - de får se Madonna to dager før enn oss andre.

Latterlig. Skammelig. Og flaut av arrangøren.

Men uansett - jeg skal se Madonna på torsdag. Og jeg gleder meg sånn passe. Selv om jeg ikke har noe særlig forhold til denne damen eller hennes musikk blir det spennende å se hva hun leverer av show og opplevelser.

Skal du se Madonna?

Blogglisten

10 kommentarer:

  1. Skal se Madonna på tirsdag :)

    SvarSlett
  2. Ja. Gleder meg masse. :)

    Synd jeg fikk billetter til den 30. men men....

    SvarSlett
  3. Det blir show og masse folk i hele Oslo med Metalica og Madonnafans overalt;-) Vi gleder oss fra Larvik til Hadeland. Anne Sofie

    SvarSlett
  4. hei, det heter langstrakt. lær nårsk.

    SvarSlett
  5. Nei, vi som faktisk har musikksmak skal ikke se henne..

    SvarSlett
  6. Var på konserten hun hadde i Barcelona Tirsdag. Grei underholdning.

    SvarSlett
  7. eg skal på torsdag og glede meg masse. tirsdagen blir generalprøven. torsdagen blir best

    SvarSlett
  8. Skal på begge konsertene. Pris per billett: 1100 :-)

    SvarSlett
  9. Noen som vet når konserten begynner....? Står at portene åpner 17.30 men kan ikke finne noe om når konserten starter.......

    SvarSlett
  10. jaaaaaaaaa jg skal på tørsdag....tirsdag eller tørsdag det er det samme for meg.. spiller ingen rolle!!
    Jg gleder kjempe mye!!! :DD

    SvarSlett