lørdag 4. juli 2009

En av landets hotteste damer?

Vet du hvem Linda Tollefsjord er? Ikke jeg heller. Før i dag.

Linda er visstnok en 23 år gammel glamourmodell fra Notodden. Hun har visstnok blitt kåret til «Årets babe« av nettstedet Onlinemagasinet.no, og hun har vært med i blant annet «Manshow» på TV 2. I tillegg er hun kandidat til å bli stemt inn på Kremtopp-listen på sol.no.



I dag kan God kveld Norge sine nettsider melde at denne komplett ukjente modellen mistet naboen sin i en drukningsulykke forrige dagen.

Det er selvsagt tragisk.

Men er det egentlig en sak? At en ukjent modell har mistet naboen i en tragisk ulykke? Jeg bare lurer.

Uansett - Linda Tollefsjord er en ekstremt pen jente. Jeg vil til og med gå så langt som å si at hun er deilig. Det skal hun ha. Og mye tyder jo på at hun er en av landets hotteste damer. Jeg visste bare ikke om henne.

Så får vi se da. Om vi hører noe mer til denne damen i månedene eller årene som kommer. Jeg er skeptisk. Men håper jeg tar feil. Jeg vil mer enn gjerne se mer til henne.

Besøk Lindas blogg her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar