mandag 20. juli 2009

Aksel Hennie - din lille grisegutt!

Du Aksel, du Aksel.

Jeg har alltid likt deg. Du er en habil skuespiller, du virker som en jovial fyr og jeg liker stort sett alle filmene du har spilt i - sett bort fra noen unntak, selvsagt.

Du klarte til og med å kapre Tone Damli Aaberge. Slett ikke verst.

Men så leser jeg altså i en blogg til en forhenværende glamourmodell at du har sendt henne bilder av deg selv i bar overkropp og spurt henne om hun vil ha selskap. Midt på natten.

Hvorfor gjør du det da? Bruker du kjendisstatusen din til å sjekke opp damer? Tror du ikke Tone ville vært sammen med deg om du var en ordinær fyr som jobbet på den lokale fotosjappen?

Jeg ble skuffet da jeg leste om dine meldinger til denne puppedamen. Du mistet noen stjerner der.

Jeg får bare håpe du holder deg til Tone nå. At du ikke sender slike meldinger til andre eller flere glamourmodeller. For du ser vel ikke på dem som noen leketøy, gjør du?

Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Skal vedde utrolig mye penger på at detta aldri holder. De surrer og røre noen uker, og så er det slutt. Ønsker dere alt godt, men sorry, detta holder ikke.

    SvarSlett
  2. Har hørt om flere som har fått tilsvarende tilnærminger fra Aksel. Oslo er en liten by, og det er naivt å tro at folk ikke snakker om slike ting. Han var jo singel frem til han fikk Tone på kroken, så det er vel egentlig ikke noe galt i å prøve seg? Det er kanskje litt værre at Tone hadde kjæreste da de innledet forholdet? Mange som går rundt å snakker om at de holdt på lenge før det ble slutt med eksen, også folk som har lest meldingene de sendte av særs personlig karakter.

    Til slutt, nei, Aksel hadde ikke akkurat kunnet velge og vrake blant damer hvis han ikke var kjendis, det skjønner de fleste. Det samme gjelder vel Tone, men hun ser iallefall helt bra ut.

    SvarSlett