tirsdag 18. august 2009

Stakkars mann!

Hilde fra «Charterfeber» har endelig funnet kjærligheten.

Han heter Robin og er 21 år.

Hun er forresten 40. Og hun er Hilde fra «Charterfeber».

Lurer på hva Robin tenkte da han etter å ha fått øyekontakt med Hilde ble så sjarmert at han ville bli sammen med henne.

Hadde jeg fått øyekontakt med den damen hadde jeg blitt vettskremt.

Men ingenting er egentlig bedre enn at hun ikke er på sjekkern mer.

Jeg gratulerer og ønsker lykke til med kjærligheten!

Blogglisten

33 kommentarer:

  1. Ening med deg....

    SvarSlett
  2. Hærregud,kor patetisk noen er..Hvorfor kan ikke Hilde få lov til å forelske seg i en som er yngre????? Hvorfor skal alle bry seg med det???? STÅ PÅ ,HILDE...Ønsker dere lykke til...

    SvarSlett
  3. Like barn leker best!

    SvarSlett
  4. "Har du tatt med morra di på fylla?"
    "Nei, det er dama mi."

    SvarSlett
  5. dokker e bare sjalu.kan ikkje de få ver lykkelige isammen.d e iallefall ikkje våres jobb å stappa kjepper i hjulene for de.lykke te te ei sprudlanes dame.

    SvarSlett
  6. Jeg er enig i at Hilde er en spesiell person med kanskje litt for mye energi for noen, men en blidere person skal man da lete lenge etter!
    Jeg syns det står respekt av å tørre å være seg selv foran et helt land, om det så innebærer å være barnsling og tullete.
    Dessuten syns jeg det blir dårlig gjort å rakke ned på et menneske som ikke har gjort en flue fortred og bare er blid. Om typen hennes er 21 år, hva så? Håper han er en HUNK! Lykke til Hilde. :)

    SvarSlett
  7. Hu har da store pupper. Hvem kanke motstå det?

    SvarSlett
  8. den dama er jo bare drittrå! Skulle ønske det var morra mi..!

    SvarSlett
  9. Står respekt av å tørre å være seg selv?

    Det står absolutt ingen respekt av å delta i realityshows på tv bare for å bli kjent, uansett hvor blid du er. Alle deltakere i realityshows er patetiske tapere, de eneste som er ynkeligere er dem som faktisk ser dritten...

    SvarSlett
  10. Deltagerene forstår ikke en gang at de blir plukket ut for å delta i realitets-programmer fordi de er korte i hodet. Det er noe som blir kalt white trash i Amerika, men jammen har vi det her hjemme også. Stakkars......

    SvarSlett
  11. Mora di, ja dama di,nei.

    SvarSlett
  12. Hvem som sier det der er mora hans? Det er jo Chris Farley!

    SvarSlett
  13. JA, det lyser respekt av å tørre å være seg selv forran et helt land. Det heter ikke ynkeligere, men mer ynkelig!!

    Sjalusi er merkbart her, du som skriver at de som ser dritten er "ynkeligere" - jeg tipper du er 12-13 år etter hvordan du formulerer et heller dårlig innlegg.

    Stå på Hilde!! Vær deg selv!

    SvarSlett
  14. Se eldre menn med yngre kvinner er patetisk. Men å se eldre kvinner med yngre menn..Det er bare tragisk..Kjærligheten kjenner ingen alder. Bullshit..Alt er fysiologi, når pjokken om noen år finner ut at denne da gråhårete og middelaldrende damen ikke kan gi han barn - blir hun dumpet fortere enn svint..Det sier også litt om henne hvis hun befinner seg på samme åndelige nivå som en 21 år gammel gutt..Æsj, dette kvalmt og ordentlig trailer trash aktig...

    SvarSlett
  15. Hadde det vært en mann som hadde funnet seg en ungjente hadde man ikke reagert. Synes Hilde er en dame det står respekt av. Hun er seg selv tvers igjennom.

    SvarSlett
  16. Her kan det være på sin plass å legge til "stakkars deg". Røddig og greit sånn.

    Men sånn ellers er det en veldig viktig og fin blågg du bidrar med. Stå på

    SvarSlett
  17. Skal fortelle dere en ting, han er en skikkelig hunk, og han liker litt større men blide damer, ønsker dem lykke til, han kunne fått hvem som helst, så hilde er heldig :)

    SvarSlett
  18. ....og at Fritjof Wilborn på 47 venter barn med sin nye kjæreste på 24 (!!!!) er vel ikke sammenlignbart? Himmel og hav...

    SvarSlett
  19. Iq'en hennes er jo på høyde med en agurk, han sin iq kan jo ikke vær særlig mye høyere

    SvarSlett
  20. "JA, det lyser respekt av å tørre å være seg selv forran et helt land. Det heter ikke ynkeligere, men mer ynkelig!!"

    Nei, fortsatt ingen respekt for å delta i realityshows, det er patetisk.
    Heller ingen respekt for å finne en gramatikkfeil, bor i Danmark hvor det skrives ynkeligere så glemte meg litt.

    "Sjalusi er merkbart her, du som skriver at de som ser dritten er "ynkeligere""
    Sjalusi? Klart, jeg er misunnelig for at ikke jeg fikk lov til å drite meg ut for åpen skjerm...

    " - jeg tipper du er 12-13 år etter hvordan du formulerer et heller dårlig innlegg."

    Tipper jeg er 12-13 år etter hvordan jeg formulerer et heller dårlig innlegg? Og det tør du si med en så dårlig formulert setning? Ler meg ihjel...

    SvarSlett
  21. duster hele gjenget her inne:O(

    SvarSlett
  22. Det er helt naturlig for oss gutta at vi bytter ut den 40 års gamle kjerringa med to på tyve. Damer har en best før stempling

    SvarSlett
  23. Hva sier sønnen på 15? stakkars stakkars gutt.. eller lettere sagt, stakkars de begge...

    SvarSlett
  24. ho får kose seg så lenge det varer..som neppe blir lenge..hilsen bente

    SvarSlett
  25. Det er ikke SYND, på Robbin, det er ikke SYND på Hilde. Men Charter Feber er, IKKE god tv. Det er toppen av ruka på det som kommer ut av ræva tv3. Generelt er tv3 RÆVA, ser du mye på det er du, dust. Om du er dust syns du at tv3 er bra og at de lager bra tv,

    ser
    du
    hvor
    jeg
    vil
    hen
    med
    det
    her?!???

    Jeg SER faktisk ikke på charterfeber, det et MØKKA program en hver Norsk, OG innvandrer i dette land !-MÅ- ! kunne se, og innrømme at det ikke finnes noe som helst kvalitet i ett slik program?

    ikke for å være epplekjekk men gi meg en god grund til å se på dette. vil si at Charterfeber er på lik linje som Teletubbies er for de som er 2 år: de som ser på/ syns at andre bør se på / TVINGER ungene sine på å se på og som faktisk tenker,

    "å faen! Detta e BRA tv, æ trur detta E bra for mæ å sjå på ... skikkelig karakterbygganæs"

    du syk, pling i bollen, har støv på hjærnen. Du er sjuuk!

    Ta deg et kamferdropps og kom deg ut!

    Dette programet skal erstatte ventemusikk i heisen.


    * ok, mitt poenget er at dere ikke diskuterer saken. Dere går personlig inn mot hverandre, det viser bare at dere ikke har gode nok argumenter for å kunne få folk til å forstå deres syn på saken,
    Hvem i blanke svarte helvete bryr seg om det heter ynkelig, ynkelig MER ynkelig ? det er vel faen meg helt fete urelevant?

    skrivefeil har vel ikke noe å med om det er synd eller ikke synd på robbin. det er jo ikke synd på han om han vil det. en slik påstand er jo helt lattelig. ok hun er ikke akuratt karamelen i påsan. Men det har jo faktisk ikke alt å si, selv om en som er eyecandy, kanske er lettere å "bli glad i" en en som spiser eyecandy.

    om man tar en tattovering er det ikke synd på deg om du har vondt mens du får den, du ville ha den fordi du syns den var kul.

    Jeg sier Good for you guys, kos dere.

    Men igjen, Fy tv3 dere lager duste tv, det beste dere har laget er teksten : beklager tekniske problemer vi er straks tilbake!

    SvarSlett
  26. ehm, at du virkelig gadd å blogge om at tv3 lager dårlige programmer..

    Det er en personlig mening. Ferdig med det.

    Lykke til med kjærligheten Hilde!

    SvarSlett
  27. Dere normenn er bare flaue for og se dere selv i programet.Slik er dere mange i fylla i syden.Stå på Hilde.

    SvarSlett
  28. Hallo? Dere får ta dette programmet for hva det er da. Er ikke meningen det skal være noe opplysningsprogram for intelligente mennesker. Det er dokusåpe og underholdning! Og det er jo klart at menneskene de plukker ut til å få være med i disse programmene er de som skiller seg ut og som engasjerer.Hvem gidder å se på trauste og kjipe nordmenn som med like mye sjarm som ei fillerye? Synes Hilde er ei sprudlende og morsom kvinne jeg. At det kan bli litt mye av og til er det jo ingen tvil om, men det klarer vi å bære oss over med :-)

    SvarSlett
  29. lurer på når han lille gutten robin skal våkne opp å skjønne at de kanskje ikke har så mye til felles alikevel? på den alderen er man på to vidt forskjellige stadier i livet, mener nå jeg. hva sier familien til å få en svigerdatter som sikkert er på samme alder som moren hans? dette er bare latterlig!!

    SvarSlett
  30. Tja, moren hans er vel litt eldre skulle jeg huske og mene.

    men tilbake til det med tv3 og det se sender, dvs søppel.

    jeg Blogger ikke, jeg skriver ikke hva jeg gjorde idag? nuvel sorry det var jo ikke meningen, skal ut dype meg litt mer dennegangen, For deg !


    19 august 2009

    idag stod jeg opp kl 7, tok en dusj og vanlig morgen rutine. spiste mat, dro på jobb... og hvem gidder....

    * En personlig meneing eller ikke, det er da en personlig mening om man syns synd på ole eller ikke? jeg kan ikke BESTEMME at det ER synd på han, eller at det IKKE er synd på han.

    Men man kan argumentere for og imot. jeg sier i mitt tilfelle at jeg ikke syns noe synd på han, han er 21 år. og vet jo hva han driver med. det er ikke synd på hilde heller, hun er jo 40 år, og er heldig som får seg noe i 21 års alderen i det hele tatt spør du meg.

    programet er så lite fra en dok såpe som man kan komme, hvordan i bleksame kom du på noe sånt? alenemødre eller hva det heter er vel mer en dok såpe? dette her er jo det man faktisk kaller søpple tv. media kaller det søpple tv, politikerene kaller det søpple tv, de som ikke ser på, og noen av de som også ser < litt > på.
    reality show? er ikke mye reality i charterfeber. er ingen som ER sånn i virkeligheten, full elle rikke. dette mine kjære lesere kalles å klippe bort en sammenheng slik at det ser dust ut. om jeg skal fortelle noe om en tomat som er morsomt og om de klipper bort alt untatt *Tomat Wehehehe!!!* så blir det DUST, det er sånn de lager dette. kjenner noen som skulle være med, de ble lite vist fordi de viste seg å være for dannet/ normale om man vi kalle det... om jeg drikker samme hvor full jeg blir starter jeg ikke å grinde på en strippestang i bar overkropp mens jeg hyler jeg er kongen av malorca olè olè olè, HVa FAEN!=?!?

    selvom jeg er for kjærlighet kjenner ingen grenser, ALT er lov i kjærlighetens navn. ja dere skjønner greia, ( beste film i år er The twilight for dere som ikke har sett, ses med dama om du er redd for sexuell legning. og en trøst om du skulle kjenne en klump i halsen)
    så mener jeg at de skal Goe for det, ha dere så mye dere orker. men om jeg hører/ leser/ ser at dere har dere på dansegolvet iført borat drakt og løs bart på neste sesong av charterfeber må jeg nok spille alexander rybak med fairytale over samtlige telefonlinjer i noen dager i strekk.

    Noen ovenfor nevner også at ingen gidder se på tause og kjipe folk, nå har det seg slik at de ferreste er kjipe i fylla. det går ann å være sjarmerende selvom man ikke spyr på segselv iløpet av kvelden. svein er vel det du vil kalle sjarmerende? ikke mye sjarmerende syns nå jeg, mer fylikk/narkoman med minimale sosiale evner. Han derrimot kunne passet helt forbausende bra sammen med hilde. de virker som om de er av samme ...........kaliber.
    om du er jente kan jeg love deg at jeg har mer sjarm en kar i det programet, riktig nok selvom jeg ikke har tenkt å tørrpule en stol eller prøve noe slags breakdance på det nedtrokka, spytta på, alkoholsølte gulvet. kun bruke normalt vett og forstand, det er faktisk mulig, tro det eller ei å være morsom uten å drite segselv ut.

    peace & love, lykke til Ole og Hilde <3

    SvarSlett
  31. ole? heter han ikke!!!

    SvarSlett
  32. neivel, vi får se da vettu

    SvarSlett