onsdag 12. august 2009

Hvorfor ble ikke jeg invitert?

Den italienske jenta som fylte 18 år, ville takke sine bursdagsgjester på en litt spesiell måte.

Hun ville nemlig utføre oralsex på sine mannlige gjester, noe det gjøres altfor sjelden av på de festene jeg i alle fall har vært på.

Men etter å ha utført oralsex på atten personer i rommet, begynte hun imidlertidig å føle seg dårlig.

Dermed endte hun på sykehus for pumping.

Hva hun ble pumpet for står det ingenting om.

Uansett - godt jobbet, jenta mi. Og gratulerer med overstått!

Blogglisten

6 kommentarer:

  1. bah! har ikke vært på en slik fest enda jeg eller :S

    SvarSlett
  2. det har jeg, men hun fylte 80

    SvarSlett
  3. Under stortingsvalget vil det i de stumme båsene bli utført tjenester til de mannlige deltakerne som takk for vel utført borgerplikt

    SvarSlett
  4. Det hørtes romantisk ut. "True Love anno 2009". Du verden som verden har gått fremover!

    SvarSlett
  5. 80 - ha ha. Sikkert digg, hun tok vel bare ut gebisset

    SvarSlett
  6. Hvorfor er ikke de jeg kjenner så løsslupne?

    SvarSlett