fredag 4. september 2009

Viktige nyheter!

Jeg er på ferie og tok en tur innom Norges største nettsteder for å lese siste nytt fra hjemlandet.

Og det var en sak som slo mot meg da jeg åpnet VG, SOL og Dagbladet:

Eli Kari Gjengedal sang værmeldingen!

Se påfunnet her

Jeg må jo bare trekke på smilebåndet. Det er godt at det ikke skjer så mye i gode gamle Norge.

For når toppsaken hos de største nettstedene er at hun sang værmeldingen, så er det et tegn på at det ikke skjer så veldig mye spennende.

Og det er kanskje bra. Jeg vet ikke.

Jeg for min del synes egentlig det er helt strålende. Jeg elsker slike nyheter.

Jeg liker Eli Kari Gjengedal svært godt. Synes hun både er flink og ganske så bra å se på. Synes til og med at hun klarte seg godt gjennom sangen.

Så jeg sier mer enn gjerne ja takk til flere barmfagre blondiner som synger norske klassikere i beste sendetid. Kanskje det burde blitt et eget program?

Håper toppsaken i morgen er - "Anne Rimmen leste sportsnyhetene i bikini!".

Det hadde vært konge det!

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar