torsdag 24. september 2009

Hvem er Norges mest sexy puppedame?

Vårt lille land kryr over av såkalte glamourmodeller.

Men sannheten er at svært få av dem skiller seg ut. Da tenker jeg på både utseende og personlighetsmessig.

Derfor lurer jeg på - hvem synes du er landets hotteste glamourmodell?

Selv har jeg flere favoritter.

Camilla Jacobsen, Carolina Vincent, Tine Helene Valle og Linda Tollefsjord. De synes jeg skiller seg godt ut.

Men hvem synes du? Finnes det kanskje noen der ute ikke alle vet om?

Flere puppesaker:

Plutselig fikk hun større pupper
Puppekongen unngår fengsel
Nakenvideoen ender i retten
Krever millioner for nakenvideo

Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke noen av dem fordi de har falske bryster.

    SvarSlett
  2. kyyynisk du er!han sier utseende og personlighetsmessig !Ppper ett ett fenomen for seg selv! du syns ikke mennesker er pene og se på fordi at de har silikon i puppene.. herregud, mennesker som deg gjør meg kvalm! Disse jentene her er utrolig smarte, og geniale og morsome skapninger, folk som deg har så utrolig stygge fordommer for mennesker som får til noe i livet!

    SvarSlett